niedziela, 10 lipca 2022

Męska kartka na Dzień Ojca

Witajcie!

Nie wiem jak Wy, ale ja mam niemały problem z męskimi pracami,
jednak produkty CraftUli przyszły mi z pomocą i stworzyłam kartkę na Dzień Ojca
jako inspirację dla Sklepiku Gosi. Poszły więc w ruch trybiki i klucze,
ale wcześniej zrobiłam tło używając maski: nałożyłam pastę modelującą i ją zembossowałam,
następnie dodałam trochę koloru i tekturkę koniczyny marokańskiej.
Wszystkie tekturki pokolorowałam i ułożyłam warstwowo.
Sypnęłam kulkami i całość nieco rozbieliłam, a na koniec pochlapałam.
Użyłam papieru Craft O'Clock z kolekcji Hours of Longing.
Mam nadzieję, że się udało?






Kartka leci na wyzwanie #80 Miszmasza Papierowego
Dowolne z tekturką


Miłego dnia, Ania


4 komentarze:

  1. Uwielbiam męskie prace a Twoje zawsze są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...