sobota, 21 października 2023

Jesienno-halloweenowy tag

 Cześć!

Obchodzicie halloween? Ja niekoniecznie, ale te mniej mroczne
dekoracje lubię. I dziś właśnie taką przygotowałam w formie
taga na bazie hdf, który okleiłam taśmami washi, dodałam serwetkę,
naklejki, poszarpane koronki oraz kompozycję kwiatową.






Tag posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #94 scrapkowo.pl
Happy Halloween


Wyzwanie #109 ScrapAndMe
Cokolwiek, tylko nie kartka


Wyzwanie październikowe #SnipArtOct23
Moodboard


Udanego weekendu, Ania

3 komentarze:

  1. Oh Ania, świetny! This is a very gorgeous creation, how I love this! 🥰 It is really a fabulous work...👏
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Aniu:) bardzo fajny jesienny taguś:) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Sklepu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Kawowy wpis do art journala

 Hej! Wyobraźcie sobie, że w grupie Art Journal - to mnie interesuje cały czas coś się dzieje, a od czasu do czasu wymieniamy się wpisami. K...