sobota, 25 listopada 2023

Święta trochę vintage

Dzień dobry!

Moja dzisiejsza kartka bożonarodzeniowa jest trochę vintage,
a to za sprawą naklejki ślicznej dziewczynki.
Powstała na akwarelowym i postemplowanym tle.
Do tego dodałam koronkę, koraliki, naklejki
oraz poinsecje i świąteczne gałązki.
Nie mogłam też odpuścić sobie chlapań,
bo uwielbiam ten efekt.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #110 ScrapAndMe
BINGO

moja linia: koronka/czerwony/koralik



Wyzwanie listopadowe ScrapLove
BINGO

Moja linia: Zwierzę/Vintage/Czerwony


Wyzwanie listopadowe Rzeczy z Papieru
Idą święta


Serdecznie pozdrawiam, Ania


2 komentarze:

  1. Świetny Ania, this card, you did very beautifully! Especially your wonderful Cristmas Roses, I like very much, lovely... 🥰
    Wishing you a nice evening.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania