piątek, 26 stycznia 2024

Kartka z niezapominajkami

Witajcie!

Ciekawa jestem czy też się tak jak ja zachwycacie nowymi wykrojnikami Craft Passion?
Ja od razu musiałam ich użyć. Na pierwszy ogień poszło okno, urocze listki
i przepiękne niezapominajki. Użyłam jeszcze kwiatów #13, które są dla mnie hitem nad hity.
Stworzyłam przy ich użyciu kartkę okolicznościową, która będzie pasować na wiele okazji.
I to jest moja inspiracja dla Craft Passion.



Kartkę posyłam na wyzwanie styczniowe Old Fashion Ribbons


Pozdrowienia, Ania

2 komentarze:

  1. Świetny is your card Ania, with the beautiful window and the gorgeous flowers! Like it very much. 👏 Miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania