środa, 14 lutego 2024

Kochaj życie

Witajcie!

Muszę przyznać, że bardzo lubię łączyć różne techniki, a najbardziej mixed media ze scrapbookingiem.
I najlepiej mi się to robi z wykorzystaniem baz hdf. Tym razem sięgnęłam po serce
i z tego „mieszania” wyszedł artystyczny nieład z przesłaniem: kochaj życie.
Ciekawa jestem czy i Wy lubicie takie prace? Dajcie znać. Jest to moja inspiracja
dla Sklepiku Gosi i CraftUli i jednocześnie propozycja na walentynki.






Serce posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
Dla Ciebie


Wyzwanie #113 ScrapAndMe
Z sercem



Wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam




Pozdrawiam, Ania

4 komentarze:

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania