piątek, 22 marca 2024

Kartka wielkanocna

Witajcie!

Wielkanoc już za progiem, przychodzę więc do Was z kartką,
w której zastosowałam mój ulubiony kontrast kolorystyczny: fiolet i żółty.
Pokusiłam się o zrobienie żonkili i wkomponowałam je w wianek.
Dodałam gałązki, motyle, wstążkę oraz gniazdko i myślę, że wyszło wiosennie.
Tą kartką inspiruję dla Craft Passion.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Art-Piaskownicy
CARDS - kartka z kontrastem


Wyzwanie marcowe Old Fashion Ribbon
Moodboard


Wyzwanie marcowe Blondscrap TEAM
Kartka wielkanocna


Z pozdrowieniami, Ania


6 komentarzy:

  1. Och, jak cudnie:) Co za kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kartka Ania! Wonderful colour combination and many beautiful added elements. And yes, your flowers look like daffodils...🥰 How nice what you did with the eggs! 🙂
    Miły weekend.
    Pozdrowienia, Wilma. 🍀

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, jaka urocza kartka! Piękna! <3 Dziękuje za udział w wyzwaniu - DT AP :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka Aniu, urzekające kontrasty <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...