czwartek, 10 sierpnia 2023

Kartka dla miłośniczki górskich wędrówek

Witam serdecznie!

Gdzie spędzacie wakacje? Wolicie morze czy góry? Ja jestem team morze,
bo mieszkam w górach i mam je na wyciągnięcie ręki. Jednak bardzo je lubię
i często wybieram się na krótkie wycieczki. I dziś wykonałam kartkę okolicznościową
dla miłośniczki górskich wędrówek, która tak jak ja lubi maszerować po Górach Sowich,
Wzgórzach Włodzickich i Górach Stołowych. Do wykonania takiej pracy nie trzeba wiele.
Wystarczą wycinanki i przede wszystkim świetne, tematyczne tekturki CraftUli:
(góry, namiot, ognisko.) Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi.






Kartkę posyłam na wyzwanie Zielonych Kotów
Hej Przygodo!


Z pozdrowieniami, Ania

4 komentarze:

Kawowy wpis do art journala

 Hej! Wyobraźcie sobie, że w grupie Art Journal - to mnie interesuje cały czas coś się dzieje, a od czasu do czasu wymieniamy się wpisami. K...