poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Okno z widokiem na morze

 Witam poniedziałkowo!

Czy u Was też tak leje? Ja zaklinam pogodę i stworzyłam pracę w morskim klimacie.
Trochę pomieszałam tu techniki, jest więc i scrapbooking i mixed media.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Wszystko wykonałam na bazie hdf CraftUli,
wykorzystałam papiery Lemon Craft z kolekcji Sunny Love,
naklejki ScrapLove, a także tekturki CraftUli i Paper Card.
Z kolei kwiaty są od Ewy.









Dekor posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #62 Świata Pasji
Morza szum, ptaków śpiew


Wyzwanie w grupie Cudna Paczka
Fauna i flora mórz i oceanów


Serdeczności, Ania

2 komentarze:

  1. This really is a fabulous creation Ania, it's sooo beautifully done! I do like your colours very much, good job!
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania