wtorek, 8 czerwca 2021

Okrągły home decor

Cześć!

Czy u Was czerwiec też upływa pod hasłem: dziecięce prace?
U mnie chyba będą one przeważać.
Tym razem na inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam dziecięcy home decor
na okrągłej korkowej podkładce.
Wykorzystałam papiery Craft O’Clock z dwóch kolekcji:
Blooming Retreat i Love Me Forever.
Użyłam też maski i tekturki CraftUli oraz wykrojnika CraftPassion.
Jest tu i mediowo, i warstwowo, a przede wszystkim dziewczęco.






Pracę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica KoloroTON #35
Różowy i musztardowy


Wyzwanie #68 Miszmasz Papierowy
Rozkwitaj


Serdeczności, Ania


9 komentarzy:

  1. pięknie jej w tych kolorach, świetna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie, uwielbiam ten zestaw kolorów - bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie okazałaś nasze kolory, cudna praca :) Dziękuję, za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak tu pięknie! Jak w ogrodzie! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca Aniu, faktycznie bardzo dziewczęca :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dzięki za udział w wyzwaniu na Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie, wspaniały klimat :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...