wtorek, 1 czerwca 2021

Pamiątka chrztu

 Witam!

Dziś chciałbym Wam pokazać kartkę, która jest pamiątką z okazji chrztu.
Stworzyłam ją dla chłopca, jest więc w kolorze niebieskim, jednak mocno rozbielona,
przez co, moim zdaniem, elegancka. Powstała  z papieru UHK Gallery z kolekcji Avonlea.
Znalazły się na niej wykrojniki Craft Passion: ramki, listki i gałązki,
a także wózek Craft&You. Jest to moja inspiracja dla ArtBrawurki.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #70 Filigranki
wybrałam linię: białe kwiaty/biały papier/białe listki


Otwórz Szufladę w maju


Do miłego, Ania


8 komentarzy:

  1. śliczna, świetny pomysł z tymi serduszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka 😊 Bardzo dziękuję za udział w filigrankowym wyzwaniu 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu również witamy w Wyzwaniu, ktoś lubi kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka Aniu! Ten wózeczek z perełkowym serduszkiem bardzo mi się podoba :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...