czwartek, 10 czerwca 2021

Kartka książka na roczek

Cześć!

Dziś chciałabym Wam pokazać kartkę książkę,
którą przygotowałam z okazji pierwszych urodzin małej księżniczki Wiktorii.
Aż trudno uwierzyć, że dziś mija rok, odkąd jestem babcią.
Do ozdobienia kartki użyłam kolekcji papierów „Cute Bunny Girl”
i wielu wykrojników Craft Passion, bo tą pracą inspiruję dziś na ich blogu.
Wykorzystane wykrojniki: ramki DL, banerek, stokrotki, króliczek,
gałązki, banerki z cyframi. A baza jest od Filigranek.







Książkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #112 Crafty Moly
Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat


Wyzwanie czerwcowe w Szufladzie
Bujamy w obłokach





Buziaki, Ania


17 komentarzy:

  1. Prześliczna!!! Trochę miałaś oklejania, ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z radością to zrobiłam, wszak to dla najjaśniejszej gwiazdy na moim niebie 😃

      Usuń
  2. Karteczka jest fantastyczna:) Pełna radości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. potwierdzam, przesłodka :) świetny ten króliś i literki, najlepszego dla Jubilatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi migła na insta, genialana jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Fajnie jest mieć Babcię, co robi takie cuda :) powodzenia w wyzwaniu:) Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodka karteczka ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroczo <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ urocza pamiątka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...