wtorek, 23 maja 2023

W podziękowaniu dla nauczyciela

 Hej!

Bardzo letnia kartka z shaker boxem powstała w mojej pracowni
i będzie stanowić niebanalne podziękowanie dla nauczyciela.
Użyłam papierów ScrapAndMe z kolekcji Sunflowers,
tekturki Filigranek i wykrojnika Craft Passion.




Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie 31 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam tuszy Distress: Tea Dye, fossilized amber,
spiced marmaladekitsch flamingo, picked raspberry


Wyzwanie #104 ScrapAndMe
Kwiaty


Wyzwanie majowe SnipArt
Moodboard


Do następnego razu, Ania

4 komentarze:

  1. Śliczne kolory, wspaniałe podziękowanie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful, sunny card you made Ania. I like the frame upon it very much with the shaker part, so pretty! 👏
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania