piątek, 13 grudnia 2019

Kurs na poinsecje z papieru scrapowego

Witam serdecznie!

Na dzisiaj mam dla Was kurs na poinsecje z papieru scrapowego,
które tak oto prezentują się na kartce - bombce.
Jest to moja inspiracja dla Filigranek.


Do przygotowania kartki wykorzystałam okrągłą bazę,
papiery Lemon Craft Joy To The World
oraz tekturkę choinkę - shaker box.
No i oczywiście wykrojniki Craft Passion.

Wiem, że kwiaty z foamiranu są piękne i robią furorę,
jednak scrapowe są bardzo proste w wykonaniu
i też się nieźle prezentują na kartkach.
Dlatego dla wszystkich miłośników bloga Filigranek
oraz moich czytelników przygotowałam kurs właśnie na takie kwiaty świąteczne.

Przygotowałam potrzebne materiały:
czerwony papier scrapowy, wykrojniki, piankę i dłutka do formowania kwiatów
oraz pręciki na środek poinsecji.


Wycinam odpowiednią ilość płatków na dwie poinsecje.

Każda będzie się składała z dwóch większych i jednej mniejszej scrapki.


Kwiatki delikatnie moczę w wodzie i osuszam na papierowym ręczniku.




Na lewej/spodniej stronie kwiatka ugniatam płatki dłutkiem.




Natomiast na prawej/wierzchniej dociskam środek.




Tak przygotowane kwiatki suszę nagrzewnicą.




Niewielką ilość kleju nakładam wykałaczką.



I sklejam warstwy kwiatka naprzemiennie jednocześnie dociskając środek.




I mam dwie poinsecje.



Przez środek przewlekam pręciki.



I od spodu dość mocno obsmarowuję je klejem.
Zanim gdziekolwiek przykleję poinsecje, czekam aż klej zaschnie.


A na koniec jeszcze trochę szczegółów ośnieżonych poinsecji na kartce.









Kartkę posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę

wybrałam linię: sznurek/choinka/czerwony


Wyzwanie #50 DIY


Art-Piaskownica


I jeszcze #32 Linkowe Party na blogu DIY



Mam nadzieję, że mój kurs komuś się przyda :)
Jeśli tak, dajcie znać w komentarzach.
Ania

30 komentarzy:

  1. Lubię takie kwiaty. A twoje pięknie wyglądaja, jak i cała reszta. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, pięknie :) ale fajny pomysł na tą matę i wypukłości na kwiatkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki śliczne. A taką choineczkę się kupuje, czy zrobiona jest przez Ciebie? Jest bardzo interesująca.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Choinkę znajdziesz tutaj https://www.filigranki.pl/shaker-box/4980-shaker-box-choinka.html
      Pozdrawiam serdecznie :))))

      Usuń
  4. Przepiękna karteczka i super kurs na kwiatki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dziękuję za super kursik, na pewno się przyda :) Kartka jest piękna, urzekł mnie pomysł z tymi ruchomymi kuleczkami w środku choinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Bardzo ładna kartka i świetnykursik na kwiat. Dziękuję za udział w zabawie LINKOWEGO PARTY DIY oraz wyzwaniu DIY.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny kurs, pieknie się prezentują gwiazdy na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jakoś nie mogę się przekonać do tych kwiatów - może twój kurs mi pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, aż ciężko uwierzyć, że to papier jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak płatki trzeba delikatnie zmoczyć (do tej pory tego nie robiłam i ,,się plaszczyły,,). Podoba mi się Twój sposób ... dziękuję za kurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty zrobiłaś, wyszły tak naturalnie. Super kurs.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie szczegóły pięknie nam tu odsłaniasz :) świetny kurs! i piękne wyszły Twoje kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło i dziękuję za kursik.

    OdpowiedzUsuń

Exploding box z okazji pierwszej komunii

Dzień dobry! Tym razem chciałabym wam pokazać pamiątkę komunijną w formie exploding boxa. Bardzo lubię ozdabiać te pudełka i mam nadzieję, ż...