wtorek, 24 marca 2020

Energetyczne całuski

Hej!

Z tęsknoty za wiosną i dobrym humorem na dziś przygotowałam kartkę
w energetycznych kolorach z radosnym napisem od egoCraft.
Wykorzystałam papier UHK Gallery z kolekcji Avonlea Spring.
Stworzyłam patchwork i na nim ułożyłam wianek.
Tekturkę pomalowałam farbą akrylową, której użyłam również do chlapań.
Liczę na to, że fanów ArtBrawurki i mojego bloga choć trochę ta kartka rozweseli.






Kartkę posyłam na wyzwanie Art-Piakownicy


Wyzwanie #54 Miszmasz Papierowy


Wyzwanie Zielonych Kotów



Całuski, Ania

39 komentarzy:

  1. Ooo, jaki uroczy napis. Jak ja lubię nasze prace z ładnymi myślami, sentencjami, z jakimiś pozytywnymi słowami... Świetna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że ci przypadła do gustu ta praca 😀

      Usuń
  2. Ale świetna - naprawdę poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczne połączenie kolorów :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna karteczka! a jakie piękne chlapanko tam widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam tę kartkę gdzieś na grupie i sobie pomyślałam że dawno nie robiłam tego układu . Bardzo fajna , soczysta , energetyczna i pełna pozytywnych fluid ów . Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba 💖😃💖😃

      Usuń
  6. Przepiękna kartka cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! jaka energetyczna! Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak :) Nie sposób się nie uśmiechnąć na widok tej kartki :) Jest moc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc, prawdziwa eksplozja barw. Super

    OdpowiedzUsuń
  10. Daje kopa jak red bul :) super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, Aniu, bardzo energetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite połączenie kolorów, wyszło cudnie Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest fantastyczna :) Po prostu bije z niej pozytywna energia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo energetyczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, jak zwykle zachwycasz :-) Cudna, bardzo energetyczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne cudo:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Energetyczna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna jest i do tego pełna energii :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna <3 Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...