piątek, 8 grudnia 2023

Mikołajkowy wpis do art journala

Hej!

Jak tam? Odwiedził Was w tym roku Mikołaj?
Byliście grzeczni? Mnie ta grzeczność ostatnio nie wychodzi,
choć coś tam dostałam. A przy okazji zrobiłam
wpis do art journala. Wiecie, że prowadzę dwa?
Tym razem wykorzystałam ten mniejszy.




Wpis posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #96 scrapkowo.pl
Idzie Mikołaj


Wyzwanie grudniowe ScrapLove
Moodboard


a także na wyzwanie w grupie Samouki rękodzieła
Białe święta

Pozdrawiam wraz z Mikołajem, Ania


4 komentarze:

  1. Przepiękny wpis, jak ja się cieszę z tego bożonarodzeniowego, grudniowego czasu! Do mnie Mikołaj może zdąży przyjść na pierwszą wigilijną gwiazdkę ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ja też jestem fanką tego magicznego czasu. Pozdrawiam cię bardzo serdecznie.

      Usuń
  2. Cudowna Ania, this art journal... in 'the most wonderful time of the year.' 🎄 🥰
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania