środa, 20 grudnia 2023

Truck z choinką

Witajcie!

Muszę Wam powiedzieć, że nic mnie tak nie cieszy, jak przygotowywanie świątecznych dekoracji.
Tym razem moje serce skradł truck z choinką. Ta baza hdf może być ozdobiona na różne sposoby,
a ja postawiłam na prostotę. Po prostu skleiłam ją, pomalowałam, dodałam trochę bieli
(czytaj śniegu) za pomocą gessa i pasty modelującej, no i co nieco podstemplowałam nutkami.
Niech się niesie kolęda… I tak inspiruję dla sklepiku Gosi i Craft Uli.



Truck leci na wyzwanie cykliczne Klubu Twórczych Mam
Śnieg


oraz na wyzwanie #111 ScrapAndMe
Zapach świąt

Czujecie jak pachnie ta choinka prosto z lasu?


a także na wyzwanie grudniowe Zielonych Kotów
Zimowa magia


Pozdrawiam ciepło, Ania


6 komentarzy:

  1. Świetny, Ania. What a wonderful creation you made again, love it! 🥰
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten amerykański motyw świąteczny: truck z choinką. Twój wygląda extra. Dzięki, że bierzesz udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam. Joanna - Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania