sobota, 2 grudnia 2023

Zawieszka na choinkę

Witajcie!

Jak Wasze przygotowania do świąt? Kartki gotowe? A dekoracje?
Ja właśnie nad tymi drugimi teraz się skupiam i w mojej pracowni powstała zawieszka
na choinkę na bazie hdf jako inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Bardzo lubię tradycyjne kolory, więc zrobiłam ją w czerwieni z dodatkiem zielonego.
Pomieszałam tu trochę scrapbooking z mixed media, bo łączenie tych technik
daje ciekawe efekty. Zgodzicie się ze mną?




Zawieszka leci na wyzwanie Art-Piaskownicy
Bombka, dekoracja lub zawieszka na choinkę


Pozdrawiam ciepło, Ania

4 komentarze:

  1. Świetny Ania, such a wonderful creation that you made! I like the traditional colours also the most. And I'm afraid that I am running out of time again.....
    Always think there is more time, and then there isn't....😟
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, that's why I start making decorations and cards much earlier, because in December time flies like crazy. Best regards, Ania

      Usuń
  2. Ciekawa zawieszka na choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania