wtorek, 18 sierpnia 2020

Kartka - serce

Witam ponownie!

Tym razem chciałabym się z Wami podzielić kartką w kształcie serca,
którą przygotowałam z moich ulubionych papierów
z kolekcji Aurora jako inspirację dla Altair Art.
Ozdobiłam ją dodatkowo koronką, kwiatami z foamiranu od Joasi,
a jak się przyjrzycie, to znajdziecie jeszcze ptaszki z masy plastycznej.
Użyłam też wykrojników Craft Passion: gałązka #9 i gałązki #10.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Art-Piaskownica - CARDS:


Wyzwanie z kolorem na blogu Szuflada



Serdeczności, Ania

14 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Izą, ta kolorystyka jest obłędna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, fajnie wyglądają te białe listki do tych kwiatków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze serducho.Dziękuję za zabawę z AP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne jest to serduszko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Cudownie wyglądają te kwiaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka. Ale te kwiaty- obłędne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...