poniedziałek, 24 sierpnia 2020

P jak Przeszycia

Hej!

Wieczorową porą zapraszam Was na najnowsze wyzwanie
Kartkowego ABC - P jak Przeszycia.
Pocięłam cudną kolekcję papierów od Lemon Craft
z kolekcji Raspberry Garden, jest tu też pasujący badzik.
Do stworzenia całości użyłam wykrojników CREAlies
z przeszyciami w kropki, dodałam też tekturkę egoCraft,
którą troszkę "podrasowałam".







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Zielone Koty
Letnie opowieści


Wyzwanie #59 Miszmasz Papierowy
Dowolna praca z tekturką



Słodkiego tygodnia życzę, Ania

9 komentarzy:

  1. Przepiękna, naprawdę czujesz te letnie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwintesencja lata. Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna karteczka, bije z niej radość, uwielbiam takie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, smakowita karteczka :)W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam dopieszczone detale! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...