wtorek, 25 sierpnia 2020

Soczysta kartka

Cześć!

W ramach dzisiejszej inspiracji dla Art Brawurki
przygotowałam soczystą kartkę okolicznościową,
którą można wręczyć na urodziny czy imieniny, a nawet bez okazji,
po prostu, by sprawić komuś przyjemność.
Wykorzystałam moje ulubione papiery UHK Gallery z kolekcji Avonlea,
dobrałam kolorystycznie kwiaty z foamiranu od niezastąpionej Joasi
i listki, które wycięłam wykrojnikiem Craft Passion.
Dodałam trochę koronki oraz wstążkę.
Całość obsypałam kulkami i proszkiem 3d, a także pochlapałam,
tym razem nie tylko białym splashem, ale też kolorową mgiełką.
Mam nadzieję, że jest naprawdę soczyście.







Kartkę posyłam na wyzwanie Tworzę w jednym kolorze



Miłego dnia, Ania

10 komentarzy:

  1. Przepiękna, fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze. pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo letnia! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie- Dziękuję za wspólną zabawę w Tworzę w jednym kolorze- życzę powodzenia- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...