poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Gościnnie w Rapakivi

Witam serdecznie!

Z ogromną przyjemnością zapraszam Was dzisiaj na
Wyzwanie z Gościem #95 u Rapakivi,
a tym gościem jestem ja :)
Bawimy się w BINGO i stworzyłam kartkę,
 w której wykorzystałam aż trzy linie:
owoce głogu/dratwa/tekturkowy ptaszek,
tekturkowy ptaszek/wstążka/papierowe kwiaty,
gaza/kolorowe liście/wstążka.
Kartkę stworzyłam z papierów Lemon Craft
z kolekcji Silence,
a tekturki, kwiaty i baza są oczywiście z oferty Rapakivi.








Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #59 Miszmasz Papierowy


Wyzwanie #12 Tekturkowo


Buziaki, Ania

8 komentarzy:

  1. Pięknie Aniu, kolejna wspaniała praca.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu! Tekturkowo DT :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu TEKTURKOWO, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ukwiecona karteczka :)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wszystkie detale ze sobą współgrają tworząc piękną całość. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...