poniedziałek, 14 września 2020

Miłość to wszystko, czego potrzebujesz

Witam serdecznie!

Dziś przychodzę do Was z pracą, w którą włożyłam dużo serca.
Jest to LO z moją wnuczką w roli głównej i pewnie się domyślacie,
że ten mały skarb, to moje największe szczęście,
które wszyscy w rodzinie otaczają miłością.
Wykorzystałam papiery ScrapAndMe z kolekcji Nice Moments,
a z nich oraz z elementów do wycinania stworzyłam warstwy.
Znajdziecie tu też sporo tekturek od Filigranek.










LO posyłam na wyzwania:

Wyzwanie wrześniowe Paper Heaven


Wyzwanie #103 Crafty Moly


A w grupie ScrapElektrownia
Ewa Pawlak-Lewandowska rzuciła wyzwanie
NA BOGATO, więc też biorę udział :)

I ślę serdeczne pozdrowienia, Ania

13 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...