wtorek, 1 września 2020

Czekoladownik na urodziny

Dzień dobry!

Zauroczyły mnie soczyste papiery od Craft o’Clock z kolekcji Warm Breeze
i postanowiłam ozdobić nimi urodzinowy czekoladownik
dla bardzo mi bliskiej młodej kobiety. Mam nadzieję, że się jej spodoba.
A w środku jest miejsce nie tylko na czekoladę,
ale i kieszonka na życzenia oraz drobny upominek.
Użyte listkowe wykrojniki są od Craft Passion,
natomiast tekturkowe motylki od Rapakivi.
Tak inspiruję dla ArtBrawurki.








Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Otwórz Szufladę w sierpniu


Wyzwanie #59 Miszmasz Papierowy


Do miłego, Ania

7 komentarzy:

  1. energetycznie! takie ciepłe ale jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤🧡❤ już mnie jesień ogarnęła 😃

      Usuń
  2. Ach jesiennie się zrobiło. Pięknie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!! Uwielbiam czekoladowniki, mają w sobie urok i słodycz :). Dziękuje za udział w Wyzwaniu Szuflady :)).

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...