środa, 9 września 2020

W Dniu Chrztu Świętego

Witajcie!

Na dzisiejszą inspirację dla ArtBrawurki przygotowałam
delikatną i elegancką zarazem pamiątkę Chrztu Świętego.
Wykorzystałam niezastąpione na takie okazje
papiery UHK Gallery z kolekcji Misty Morning.
Na bazie DL ułożyłam je warstwowo,
dodałam tekturkową chrzcielnicę od egoCraft
oraz kompozycję kwiatową
uzupełnioną elementami z koronki i sznurkiem.
Użyłam też wykrojników Craft Passion: ramki i gałązki.
Na koniec napis i pamiątka jest gotowa do wręczenia.






Kartka ta jest moją interpretacją mapki
i posyłam ją na wyzwanie 9/2020 The Scrappy Sketches


Z pozdrowieniami, Ania


10 komentarzy:

  1. Prześliczna, bardzo delikatna i słodka. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu The Scrappy Sketches 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, delikatna praca Aniu, jak zawsze zachwycasz. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Dziękuję za zabawę na blogu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz :) Jak zawsze piękna kartka Aniu! Dziękuję za zabawę z nami na The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo delikatna pamiątka, pięknie się prezentuje.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...