czwartek, 24 września 2020

Ta cudowna noc

 Hej!

Niektórzy się pewnie zdziwią, ale u mnie już trwa produkcja kartek świątecznych.
Stworzyłam więc pracę w stylu vintage z naturalnymi dodatkami
i inspiruję nią na blogu Art Brawurki.
Wykorzystałam papiery od Craft O’Clock z kolekcji This Miracle Night.
Poinsecje też zrobiłam z tego papieru używając wykrojników Craft Passion,
gałązki i jemioła to też wykrojniki tej firmy.
A na kartce znalazła się także tekturka od Filigranek,
którą najpierw zabarwiłam brązowym tuszem,
a następnie zembossowałam przezroczystym pudrem.
Całość delikatnie rozbieliłam białym gessem.
Ciekawa jestem czy wy też już robicie bożonarodzeniowe prace?










Kartkę posyłam na wyzwania:

Tworzę w jednym kolorze


Wyzwanie #62 Filigranki



I oczywiście jak co miesiąc bawię się z Rogatym



Do miłego, Ania

22 komentarze:

  1. Przepiękna nastrojowa kartka:) Ten rdzawy aniołek przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jesienna praca, Aniu! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka. U mnie święta cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie zinterpretowałaś kolędę! Piękne brązy a w nich wyróżniający się aniołek. Bardzo mi się ta kartka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Chyba też powinnam już zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wcale nie dziwię ;))
    Bogata, bardzo świąteczna, a wręcz odświętna :) kartka Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że Ty się nie dziwisz 😀 dziękuję kochana 😘

      Usuń
  7. Piękna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko. Zachwycające kwiaty połączone z szyszeczkami. Pięknie to wyszło. Dziękujemy za zgłoszenie pracy w Filigrankowym wyzwaniu "Bliżej natury".
    Pozdrawiam Dusza z papieru - DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Syla

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie!- dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- i życzę powodzenia :-) Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pięknie, aniołkowo :-) Dziękuję za wspólną zabawę na Rogatym- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:) I za zabawę na Rogatym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione kolory .... Aniu jak zawsze cudna praca, przyciągająca oko i wywołująca uśmiech na twarzy. Bardzo Ci dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Kolorowe jajo

Cześć! Nie robię zbyt wielu ozdób wielkanocnych, jednak wzięło mnie na kolorowe jajo i chciałabym je Wam pokazać. Jajo leci na wyzwania: Wyz...