czwartek, 15 kwietnia 2021

Decor z okienkiem

 Hej!

Tak mnie jakoś natchnęło i zrobiłam decor z okienkiem.
Powstał na bazie hdf od Tekturkowa,
z papierów Craft O'Clock z kolekcji Siła łagodności
oraz arkusza do wycinania.
Okienko i tekturkowe koty 1 i 2 są od Tekturkowa
a ptaszki od Fabryki Weny.
Kwiaty, listki i gałązki 1 i 2 są od Craft Passion.
Znalazła się tu też maska Agaterii,
a całość podkolorowałam fluidami DecoArt.
Tworzenie tej dekoracji sprawiło mi bardzo dużo radości
i mam nadzieję, że Wam się spodoba.







Dekorację posyłam na wyzwania:

Wyzwanie z Gościem #101 Rapakivi
BINGO

wybrałam linię: ptaszek z tekturki/żółty papier/gaza lub tiul


Wyzwanie #67 Od A do Zet
Zwierzyniec


Wyzwanie nr 95 Scrapek
Mediowo

Użyłam różnych mediów: tusz Distress Tea Dye, gel medium, pasta modelująca,
białe i przezroczyste gesso, fluidy akrylowe.


Radości z tworzenia życzę, Ania


8 komentarzy:

  1. Ale się tu dzieje, piękna fakturka, kolorki, brawo Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję, bawiłam się przy tym przednio 😃

      Usuń
  2. Wspaniała praca. U Ciebie nigdy nie jest nudno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój decorvrobi wrażenie! Bardzo mi się podobają zwierzaki wyglądające zzabokienka...dzięki, że bawisz się z nami w wyzwaniu Sklep od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie to wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie i bardzo kolorowo. Fajnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, mediowy decor, tyle świetnych detali do podziwiania :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Steampunkowy tag

Cześć! Lubicie steampunkowe klimaty? Ja, pomiędzy kwiatowymi pracami na różne okazję, lubię zrobić coś takiego właśnie. Tym razem męski tag,...