środa, 7 kwietnia 2021

Zawieszka vintage

 Hej!

Specjalnie dla Scrap8 przygotowałam zawieszkę vintage.
Wykorzystałam więc oczywiście papiery tej firmy z kolekcji
Odległe wspomnienia wykorzystując również arkusz do wycinania.
Całość powstała na bazie hdf od Artistiko.
Głównym elementem jest tu zdjęcie w tekturowej ramce od CraftUli,
ale nie mniej ważne są ręcznie robione kwiaty z papieru, które powstały
za pomocą wykrojnika CraftPassion. Są tu też
serwetka, listki i gałązka tej firmy.
Oczywiście użyłam trochę mediów: tuszy, gessa, fluidów DecoArt,
maski SnipArt i tym samym pasty modelującej.
Zawieszka to prezent, zgadniecie z jakiej okazji?









Zawieszkę posyłam na wyzwania:

Arta-Piaskownica Mixed Media- Baza hdf/mdf


Wyzwanie #66 Miszmasz Papierowy
Z napisem i tekturką


Miłego dnia, Ania


7 komentarzy:

  1. Po prostu piękna! Albo to z okazji Dnia Matki albo jedna z panienek bardzo młodo wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Aniu, zachwycające :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Aniu:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest, bardzo klimatyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca z rdzą, bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu ArtPiaskownica.

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...