wtorek, 6 kwietnia 2021

Świętuj małe rzeczy

 Witam serdecznie!

Tuż po świętach przychodzę do Was z kartką w wiosennym klimacie,
ale za to z przesłaniem. Świętujmy małe rzeczy, cieszmy się tym, co nas otacza,
wszak optymizm jest nam teraz bardzo potrzebny.
Tak wygląda moja inspiracja dla ArtBrawurki.
Kartę w formacie DL stworzyłam z papierów UHK Gallery z kolekcji Avonlea Summer.
Ułożyłam je warstwowo wykorzystując kostki dystansowe,
co pozwala na uzyskanie przestrzenności.
Użyła też wykrojnikowej serwetki Craft&You.
Do kwiatowej kompozycji "poupychałam" tekturkowe gałązki od Filigranek
oraz dodałam kulki i proszek 3d.
Znalazły się tu jeszcze perełki i oczywiście moje ulubione chlapania.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #66 Miszmasz Papierowy


Świętujcie kochani małe rzeczy!

Ania

8 komentarzy:

  1. śliczna jest, uwielbiam takie malutkie, urocze listki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepadam za takim zestawieniem kolorów: róż i soczysta zieleń! Prześliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne cudeńko:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...