piątek, 16 kwietnia 2021

Po męsku

 Witajcie!

Dzisiaj inspiruję gościnnie na blogu Tekturkowo.
Ostatnio najwięcej twórczej radości sprawia mi mediowanie.
Wciąż próbuję nowych preparatów, mieszam, ciapię i brudzę ręce.
Tym razem postawiłam na fluidy akrylowe i męską pracę na bazie hdf.
Wykorzystując tekturki i hdf-ki, złomki, wyciski z masy plastycznej
oraz różne dżety, zbudowałam warstwową kompozycję, którą zagruntowałam
i pomalowałam kilkoma kolorami fluidów od DecoArt: Burnt Amber, English Red Oxide,
Transparent Red Iron Oxide, Cobalt Turquoise Hue, Cobalt Teal Hue.
Na koniec całość delikatnie pociągnęłam białym gessem i pochlapałam.









Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie nr 95 scrapek.pl
Mediowo

Użyłam mediów: 5 kolorów fluidów akrylowych, białe gesso, pasta modelująca,
gel meduim, masa plastyczna, tusz akrylowy do chlapań.



Art-Piaskownica MixedMedia
Baza: hdf/mdf


Wyzwanie kwietniowe w Szufladzie
męski świat


Serdeczności, Ania


8 komentarzy:

  1. Pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo, wymiotłaś tutaj i fakturką i kolorem, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że takie masz zdanie 😃

      Usuń
  3. Świetna praca, Aniu, faktury są fantastyczne! Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny projekt! Dzięki za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, faktury i detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Urodzinowy wpis do art journala

 Hej! Wiecie, że Art-Piaskownica obchodzi 15 urodziny? Z tej okazji na blogu wyzwaniowym mamy zabawę na wpis do art journala w kolorach bane...