wtorek, 25 maja 2021

Kwiecista kartka

 Cześć!

Tym razem przychodzę do Was z kwiecistą kartką w trochę nieoczywistych kolorach.
Stworzyłam ją z papierów Craft O’Clock z kolekcji Force Of Gentleness i tak inspiruję dla ArtBrawurki. Papiery przytuszowałam i postarzyłam, ułożyłam je warstwowo na dystansach i ozdobiłam koronką, piękną tekturką od Kreatywnej Pracowni i kwiatami z foamiranu od Joasi
oraz wykrojnikowe gałązki Craft Passion.
. Całą kwiatowo-listkową kompozycję obsypałam kulkami i proszkiem 3d.
Spodobała mi się ta kolorystyka, a Wam?






Kartkę posyłam na wyzwanie:

Wyzwanie #68 Miszmasz Papierowy


Serdecznie pozdrawiam, Ania



6 komentarzy:

  1. Zaszalałaś😉 Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tekturka bardzo pasuje, koronka nadaje delikatności nawet sznureczek jako dodatkowy element, albo to rzemyk (tak się zastanawiam), piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, jesteś mistrzynią motywacji 💛 to sznurek woskowany

      Usuń
  3. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pięknie ukwiecona :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...