wtorek, 7 grudnia 2021

Bombka z zimowym widoczkiem

Witam serdecznie!

Bogactwo świątecznych baz hdf i tekturek CraftUli powoduje u mnie… zespół niespokojnych rąk
i gonitwę myśli, nie tyle co by tu zrobić, ale co najpierw, bo tyle mam pomysłów.
Na pierwszy ogień poszła bombka z zimowym widoczkiem
i to właśnie moja inspiracja dla Sklepiku Gosi. Jest trochę w stylu vintage,
a to za sprawą papierów Craft O’Clock „Snowy Winterland” oraz użytych mediów i odrobiny złota.
Lubię takie dekoracje rozwieszać w domu w okresie przedświątecznym. A Wy?
Chcecie taką wykonać? Polecam bazę i tekturki: choinki, gwiazdki i jelonka,
a także wykrojniki Craft Passion: kwiaty i gałązki.







Moja dekoracja bierze udział w wyzwaniu #14 Craft4You
Moodboard

Ze sklepu użyłam wstążkę lnianą


oraz w wyzwaniu kolorystycznym w Szufladzie


i w wyzwaniu #118 Crafty Moly
Świąteczny czas




Pozdrawiam ciepło, Ania

8 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiona bombeczka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna! Cudnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny klimat Świąt, Aniu powodzenia w wyzwaniu 😊 pozdrawiam Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale cudna!!! Piękny zimowy pejzaż!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly".

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca dziękujemy za udział w wyzwaniu w Craft4you

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania