czwartek, 9 grudnia 2021

Gratulacyjny exploding box

Witajcie!

Inspirując dla Craft Passion przychodzę do Was z expoloding boxem,
który został wręczony młodym rodzicom z okazji narodzin synka.
Takie wydarzenie to wielka radość w rodzinie, starałam się więc,
by moje pudełko było właśnie radosne. I tu świetnie
sprawdziły się wykrojniki oraz papiery Craft Passion.








Pudełko posyłam na wyzwanie #73 Miszmasza Papierowego
BINGO
wybrałam linię: tekturka/serwetka/wstążka
oraz
kwiaty/tekturka/wstążka


Uściski, Ania

4 komentarze:

  1. Uroczy box, będzie piękną pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny urodzinowy box. Fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jak zawsze śliczności...pięknie, podziwiam i dziekuje za udział w wyzwani Miszmasz Papierowy!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...