środa, 15 grudnia 2021

Świąt pachnących choinką

 Cześć!

Święta tuż, tuż, więc produkcja kartek świątecznych trwa.
Tym razem w mojej pracowni powstała kartka z uroczym skrzatem,
ręcznie robionymi poinsecjami z wykrojników Craft Passion
i tekturowym wiankiem od CraftUli.
. Jest to moja inspiracja dla Scrap8 i zrobiłam ją z kolekcji "Czekając na Mikołaja".






Kartkę posyłam na wyzwanie #17 Passion Scrap
Świąteczne życzenia


oraz na wyzwanie Art-Piaskownicy
CARDS: Kartka zimowa i/lub świąteczna


Buziaki, Ania


6 komentarzy:

  1. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka! Zespół ArtPiaskownicy pozdrawia i dziękuje za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka z gnomkiem :) , dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna jest :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...