wtorek, 14 grudnia 2021

Zmediowana choinka

Witam cieplutko!

Tym razem na inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli zmalowałam choinkę.
Baza hdf, trochę tekturek (gwiazdki i ostrokrzew),
kwiaty z papieru z wykrojników Craft Passion, no i jest.
Całość pomalowałam białym gessem, nałożyłam maskę i przykleiłam kompozycję.
A później w ruch poszły farby i trochę srebrnego proszku dla dodania blasku.
I już może zawisnąć na choince.





Choinka bierze udział w wyzwaniach:

Wyzwanie #17 Paper Card
Choinka


ProjektScrap2021
Gwiazdka


Wyzwanie Zielonych Kotów
Gdy pierwsza gwiazdka


Pozdrawiam, Ania



8 komentarzy:

  1. Przecudna praca i inspiracja!!!!
    Dziękuję za udział w mojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, piękniutka choineczka, pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca Aniu i piękny kolor:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja i kolory :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca a choinka w takim nieoczywistym kolorze. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający projekt, ten turkusik jest urzekający. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia😃

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...