poniedziałek, 17 stycznia 2022

B jak Babcia i Dziadek

 Witam wieczorową porą!

Przyszedł czas na kolejne wyzwanie na blogu Kartkowe ABC,
czyli B jak Babcia i Dziadek.
Moja kartka powstała z papierów Paper Heaven z kolekcji Złote Sny.
Dodałam tu tekturki CraftUli (napis i dziadków),
kwiaty od Ewy i serwetkę Craft&You.




Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie Paper Heaven
Styczeń z moodboardem

Użyłam papierów Złote Sny 06 i flowers



Wyzwanie #18 Paper Card
Dzień Babci, Dzień Dziadka


Do miłego, Ania


8 komentarzy:

  1. Urocza praca, dziadki wymiatają :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawna i optymistyczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne te tekturki :-) Śliczna praca 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Paper Card. Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i cudnie wykorzystałaś te tekturki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven. <3

    OdpowiedzUsuń

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...