czwartek, 27 stycznia 2022

Poczuj miłość

 Witajcie!

Przygotowujecie się już do walentynek? Ja właśnie rozpędzam się z pracami w kształcie serca
i chciałbym Wam pokazać moją inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Tym razem powstało u mnie mediowe serce na bazie hdf.
Jest trochę steampunkowe za sprawą tekturkowych trybików,
ale starałam się na nim przemycić trochę Very Peri, czyli koloru tego roku.
Znajdziecie tu też maskę CraftUli.
Całą pracę przede wszystkim zagessowałam na czarno, a dopiero później
po kolei nadawałam jej koloru i blasku za pomocą wosków i różnorakich proszków.
Mam nadzieję, że spodobał się wam efekt.






Serducho bierze udział w zabawie w grupie Cudna Paczka
Very Peri




Mnóstwa miłości życzę, Ania

2 komentarze:

Komunia w zieleni

Cześć! U mnie kolejna praca komunijna, tym razem w zieleni i, jak zdążyłam się zorientować, u innych scraperek ten kolor króluje w tym sezon...