niedziela, 16 stycznia 2022

Very Peri

 Hejka!

Chyba nie muszę nikomu mówić, co to jest Very Peri, a ja
jako miłośniczka fioletów wszelakich w kolorze roku na pewno
poczynię niejedną kartkę, a co mi tam ;)
Ta powstała z papierów Craft O'Clock z kolekcji Summer Flowers
oraz Lavender Mood. Do tego kilka wykrojników
Craft Passion (kwiaty, listki, gałązki #7, #9).
A ta kartka może być na każdą okazję, wystarczy, że znajdzie
się na niej odpowiedni napis.





Posyłam tę kartkę na wyzwania:

Wyzwanie #88 ScrapAndMe
BINGO

Wybrałam linię: Zielony/Kwiaty/Koronka


I Very Peri w grupie Cudna Paczka


Pozdrawiam niedzielnie, Ania


4 komentarze:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...