niedziela, 30 stycznia 2022

Dziewczęcy blejtram

 Witam niedzielnie!

Wczoraj wieczorem powstał w mojej pracowni mixmediowy blejtram.
Oj, jak ja się przy nim odstresowałam...
Pomieszałam kolekcje papierów, a nawet producentów,
pobawiłam się fluidami akrylowymi, pastami i białym gessem,
poszperałam w pudełkach z przydasiami, no i jest.
Zobaczcie sami.









Blejtram posyłam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Zielonych Kotów
Pysznie (bo cokolwiek dziewczynka ma w koszyku, na pewno jest pyszne)


Wyzwanie Art-Piaskownicy
MIXED MEDIA: białe gesso


I wyzwanie w grupie Cudna Paczka: blejtram.

Ślę buziaki, Ania


5 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko skomponowałaś 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny projekt. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca Aniu! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny projekt <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...