piątek, 23 września 2022

Czas na dynie

Cześć!

Jak tam Wasze nastroje? Jesienne czy jeszcze lato Wam w duszy gra?
Ja już zaczęłam „produkcję” jesiennych prac, bo uwielbiam tę specyficzną kolorystkę.
I tak powstała w mojej pracowni dynia, która będzie stanowić dekorację mojej pracowni.
Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.
Tworząc ją, połączyłam mixed media ze scrapbookingiem. Na papierze znajdziecie dodatki,
czyli stemple i maskę, a w kompozycji kwiatowej oprócz papierowych i naturalnych
dodatków są też potuszowane tekturki (kwiaty i listki).
Natomiast kwiaty zrobiłam z papieru scrapowego.






Dynię posyłam  na wyzwania:

Wyzwanie #23 Craft4You
Moodborad

Ze sklepu użyłam masę piaskową


Wyzwanie #25 Paper Card
Jesień


Wyzwanie #96 ScrapAndMe
Praca dowolna


Do miłego, Ania


8 komentarzy:

  1. Piękna dyniowa inspiracja :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhhhh that one I really love so much details love it to bits xox Amy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetna praca <3 Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dynia, Powodzenia w wyzwaniu Paper Card. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie przedstawiłaś jesień - wspaniałe kolory i kompozycja :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jesienna praca ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, życzę powodzenia- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...