wtorek, 20 września 2022

Ona & On

 Cześć!

Tym razem mam do pokazania kartkę ślubną z shakerem.
Do jej wykonania wykorzystałam papiery Lemon Craft z kolekcji
Elegance, elementy z bloczka kreatywnego też tu znajdziecie.
Kartkę ozdobiłam tekturkami od Tekturkowa oraz ręcznie robionymi
kwiatami #8, #13 i gałązkami od Craft Passion.






Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #36 Tekturkowo
Shaker

Od Tekturkowa jest napis i para młoda


Wyzwanie wrześniowe Old Fashion Ribbons
Moodboard


Zabawa na blogu Kulskowo
Co mi w duszy gra - BINGO
wybrałam linię: róże/koronka/perełki


Buziaki, Ania

7 komentarzy:

  1. Piękna i bogata kartka. Świetne kolorki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tektrukowo - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, delikatna karteczka <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka z cudnymi kwiatami 🤍 dziękujemy za udział w wyzwaniu Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...