piątek, 30 września 2022

Czekoladownik w jesiennych kolorach

Hej!

Uwielbiam jesienne kolory, choć samą jesień już mniej, no chyba, że złotą…
I właśnie na osłodzenie nie zawsze pięknej aury, postanowiłam
nietuzinkowo opakować czekoladę. Jest to moja inspiracja dla Craft Passion.
Pudełko ozdobiłam papierami z kolekcji Romantic Memories
oraz craftowymi dodatkami, no i różami w kolorze czekolady.
Użyłam też wykrojników: ramka owalna, gałązka z kwiatami i listki róży.






Czekoladownik posyłam na wyzwanie Art-Piaskownicy
CARDS/BOXES: Czekoladownik


Uściski, Ania

1 komentarz:

  1. Eleganckie opakowanie,dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Komunijnie

Hej! Ostatnio tworzę wręcz hurtowo pamiątki komunijne, ale będę pokazywać je sukcesywnie. dziś przedstawiam delikatną kartkę dla dziewczynki...