sobota, 17 września 2022

Wakacje w ogródku

 Hej!

Dziś przygotowałam gościnną inspirację dla scrapkowo.pl i jest to praca,
która będzie mi przypominać lato i wakacje spędzone w ogródku.
Konewka powstała na bazie hdf od Tekturkowa, ozdobiłam ją papierami
ScrapAndMe z kolekcji Sun Flowers, z dodatkami i liśćmi do wycinania.
A kwiaty powstały z papieru akwarelowego z wykrojników #10 Craft Passion.







Pracę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #96 ScrapAndMe
Praca dowolna


Wyzwanie #125 Crafty Moly
To co LUBIĘ... Coś optymistycznego


Gorące uściski, Ania


6 komentarzy:

  1. Śliczna pełna energii praca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jet piękne. I Love It. Powodzenia w wyzwaniu. Dorota z DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Dziękuję za Twój udział w wyznawaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG this is just A-M-A-Z-I-N-G love it so much & thanks for plsying with us at the ScrapAndMe blog this month and the best of luck xox

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...