piątek, 21 października 2022

Kartka imieninowa

Hej!

Na dzisiejszą inspirację dla Craft Passion przygotowałam kartkę imieninową
z kolekcji Romantic Memories. Papiery ułożyłam warstwowo, przeplatając je koronką.
Nie mogło też zabraknąć ręcznie robionych kwiatów z papieru akwarelowego,
który potuszowałam bardzo delikatnie, a całą kompozycję uzupełniłam
gałązkami  #1 i #2 z kwiatami i resztkami koronki.
Użyłam też owalnej serwetki.






Kartka bierze udział w zabawach:

Kulskowo - Przepis na... co mi w duszy gra
Imieniny Uli

Wszystkiego najlepszego kochana!


Wyzwanie październikowe w grupie Blondscrap Team
Koronka


Buziaki, Ania

10 komentarzy:

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania