piątek, 14 października 2022

W barwach jesieni

Witajcie!

Jesień mieni się kolorami i inspiruje do tworzenia prac.
U mnie w pracowni powstała więc kartka w kształcie serca w nietuzinkowych barwach.
Jest to moja inspiracja dla Craft Passion. Papiery postarzyłam, poszarpałam
i przez maskę CraftUli nałożyłam tusz, by stworzyć tło.
Do kompozycji kwiatowej (kwiaty #11) dodałam nie tylko gałązki,
ale i trochę suszu, pręcików, koralików.
Znalazły się tu też wstążki i sporo poszarpanej, bawełnianej koronki.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #97 ScrapAndMe
Koronka

Wyzwanie październikowe Zielonych Kotów
Kolory jesieni

Wyzwanie październikowe Rzeczy z papieru
Barwy jesieni


Uściski, Ania

6 komentarzy:

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...