poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Witajcie!

Bardzo lubię robić exploding boxy, ponieważ są ciekawą formą pamiątki
i zawsze pewnym rodzajem niespodzianki. Tym razem skomponowałam takie pudełko
z okazji Pierwszej Komunii świętej dla chłopca, jest więc w delikatnych kolorach
i z komunijnymi akcentami. W centralnym miejscu znalazła się moja ulubiona
tekturka 3d – chłopiec na klęczniku. Dodatkowo ozdobiłam boxa ręcznie robionymi różami
z papieru akwarelowego. Użyłam papierów ScrapAndMe Celebrations Blue
oraz wykrojników Craft Passion. I jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.






Pudełko leci na wyzwanie #103 ScrapAndMe
Kwadrat


Ślę serdeczności, Ania

5 komentarzy:

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania