poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Wspaniałego życia razem

Witajcie!

Z wiosną zaczyna się sezon ślubny, więc u mnie w pracowni powstają różne pamiątki z tej okazji.
Tym razem stworzyłam kartkę z zakochanymi gołąbkami oraz bogatą kompozycją kwiatową.
Do jej wykonania posłużyły mi papiery Craft O’Clock z kolekcji Vintage Sky,
ponieważ kolorystycznie świetnie pasuje do całej oprawy ślubu i wesela.
Papiery ułożyłam warstwowo, a u dołu kartki znalazły się małe kwadraciki.
Jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi i CraftUli.







Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #103 ScrapAndMe
Kwadrat


Wyzwanie #33 Paper Card
Z kwiatami


Z pozdrowieniami, Ania

6 komentarzy:

  1. You did it again Ania, such a gorgeous creation with these wonderful flowers. So very pretty! 😍 Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny projekt😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania