środa, 12 kwietnia 2023

Czekoladownik na komunię

Witam!

Na dzisiejszą inspirację dla Sklepiku Gosi i CraftUli przygotowałam komunijny czekoladownik,
 który może być pamiątką zarówno dla dziewczynki, jak i dla chłopca.
Pudełko ozdobiłam papierami Craft O’Clock z pięknej kolekcji Greenery Invitation.
Dodałam tekturkową ramkę oraz hostię i kłosy, trochę koronki
i ręcznie robione róże z papieru akwarelowego.
A w środku jest miejsce nie tylko na czekoladę, ale i kieszonka na gotówkę.





Czekoladownik posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #90 Miszmasz Papierowy
Z napisem


Wyzwanie #33 Paper Card
Z kwiatami

Do miłego, Ania

8 komentarzy:

  1. Wspaniały czekoladownik Aniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale on śliczny. Dzięki Aniu że bawisz się na z nami na blogu Miszmasz Papierowy

    OdpowiedzUsuń
  3. You made some GORGEOUS flowers for this wonderful creation Ania, very pretty chocolate box! Love it!
    Miłego dnia. 🙂
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card, pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny projekt😍 Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on piękny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń

Pierwsza komunia święta

Dzień dobry! Dziś wlatuje mój kolejny exploding box z okazji pierwszej komunii świętej, oczywiście zrobiony dla chłopca. Pozdrowienia, Ania