sobota, 24 sierpnia 2019

Kurs na wianek

Cześć!

Ostatnio u mnie bardzo wiankowo i trochę kartek z tym elementem poczyniłam.
Biorąc pod uwagę ilość reakcji i komentarzy na fb,
to najbardziej spodobał się ten na niebiesko i lawendowo.
I prośby o kurs na taki wianek mocno  mnie zmobilizowały.
Ale dziś będzie na różowo.


Dobieram więc sobie wszystko, co mi będzie potrzebne.


Mam bazę 14x14 i docinam do niej różowy papier, a następny z wzorem o centymetr mniejszy.
Oba papiery postarzam nożyczkami.


Podginam je również palcami.


I naklejam na bazę.


Szukam sobie czegoś odpowiedniego, co przyłożone na chwilę, pozwoli mi zachować koło.
U mnie jest to tekturka.


Następnie odcinam pasmo gazy.


Wokół koła nakładam klej magic.


I naklejam gazę.


Zabieram już tekturkę.


Jeszcze bez kleju układam największe kwiaty.
Przy okazji możecie zobaczyć mój… uhm… bałagan.



Uwaga! Naklejam z dość sporą ilością magica,
aby móc upychać pod spodem pręciki i ewentualnie przesuwać.



W pozostałe dziury upycham mniejsze kwiatki i rożne pręciki.




A „brzydactwa” maskuję gazą.



I mam wianek. Ale czeka go obróbka.
Wokół wianka i w środku dodaję kawałeczki gazy.




Wykałaczką na gazę nakładam klej. Idzie go dość sporo.



Na wykałaczkę, bezpośrednio z opakowania, nabieram kulki 3d średniej wielkości i przyklejam na gazę. 



Dopóki klej nie wyschnie, obsypuję je proszkiem 3d, a nadmiar zsypuję.



I tak wokół całego wianka i co nieco w środku.




Teraz czekam aż klej zwiąże i wyschnie, a następnie rozbielam wszystko używając białego gessa.
Robię to suchym pędzlem.


Boki kartki też trochę ciapię gessem i podginam jeszcze papier, póki jest lekko zwilżony.



Teraz chlapię białym splashem używając dużej wykałaczki. 


Uwielbiam ten efekt.



Które motylki sfruną na wianek?


Są i motylki, i napis.


A oto kartka w całej okazałości.


I szczegóły.







Mam nadzieję, że skorzystacie z kursu. A jeśli tak, to wrzućcie komentarz z linkiem do swojej wersji.
Z góry dziękuję.

Kurs bierze udział w Linkowym Party #28
na blogu DIY




Pozdrawiam, Ania

73 komentarze:

  1. Aniu, bardzo dziękuję za kursik, na pewno wykorzystam to do moich kolejnych kartek. Jestem Twoja wielką fanką i podziwiam nieustannie Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci kochana dziękuję, tym bardziej, że wzajemnie :-) Zawsze oglądam Twoje prace i się zachwycam <3 <3 <3

      Usuń
  2. Super kursik! Dziękuję, że mogłam poznać "tajny" sposób ich wykonania, tym bardziej, że zawsze się nimi zachwycam <3 myślę, że na pewno pokuszę się o wykonanie kartki z wiankiem wg Twojego kursu <3 pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to ja dziękuję i będę niezmiernie szczęśliwa, jeśli skorzystasz z mojego kursu 😘😘😘

      Usuń
  3. Kursik mega! Dziękuję bardzo 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i czekam na twoją wersję 😘😘😘

      Usuń
  4. Super! Mega szczegółowo wszystko opisałaś, każdy, nawet Ci początkujący będą mogli wykonać wianek wg Ani 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ bardzo się cieszę, że tak uważasz 😄

      Usuń
  5. Już wiem skąd się bierze KOŁO :D wystarczy tekturka :D takie to proste :) cudowny tutorial! Krok po kroku! Po wakacjach wypróbuję i się pochwalę co wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cudna, dzieki za kurs.👍👍👏🤩

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka i super kurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kurs, bardzo czytelny. Efekt użycia kulek 3D zawsze bardzo mi się podoba i nawet takie zakupiłam ale za bardzo nie miałam pojęcia jak ich użyć. Dziękuję!💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie 😘😚😘😚😘

      Usuń
  9. Fantastyczny kursik, Aniu! Wszystko pokazane krok po kroku,jasno i klarownie, a efekt końcowy jest zaskakująco piękny. Aż mam ochotę sama spróbować, może nawet dzisiaj... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj kochana ❤ czekam na efekty 😁

      Usuń
    2. Zrobiłam! I pewnie na jednej kartce nie poprzestanę, bo kurs jest super! :) Oto link: https://creadivvva.blogspot.com/2019/08/kartka-z-wiankiem-card-with-wreath.html

      Usuń
    3. Duma mnie rozpiera, jest cudnie 😘😘😘

      Usuń
  10. Wspaniały kurs ! I kartka również 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kursik :) Piękny wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka i kursik:) Skorzystam przy okazji:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały kursik Aniu, kartka wygląda wspaniale, zresztą jak każda, jesteś mistrzynią! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka! Bardzo dziękuję za fantastyczny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak bardzo dziękuję, że podzieliłaś się swoją pracą - koniecznie skorzystam, bo jestem zakochana w Twoich wianuszkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie i już z niecierpliwością czekam na twój wianek 😚😚😚

      Usuń
  16. Cudowna karteczka, piękny wianuszek i świetny kurs - wszystko pokazane jasno i przejrzyście. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Zapraszam do wiankowania ;)

      Usuń
  17. WOW! Super tutorial! Dziękuje za podzielenie się kursem w naszym Linkowym Party DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kurs, piękny efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super kursik na pewno skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny efekt :) Uwielbiam Twoje wianki, dziękuję za kurs, fajnie podejrzeć jak je robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, czy duże kulki 3D też się nadadzą czy będą za duże i zepsują efekt? Nie używałam dotąd tych kulek, więc pytam o radę :-). Kartka prześliczna - jak i inne Twoje! Kurs chętnie wykorzystam na kartkę imieninową dla mamy :-). Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, myślę, że te największe do kartek są po prostu za duże, za to do większych prac, np. blejtramów czy jakichś mediowych świetnie się nadają. Cieszę się, że wykorzystasz kurs - już nie mogę się doczekać efektu :)

      Usuń
  22. Aniu świetny ten kursik :) :) skuszę się i sama spróbuje :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna praca i kurs - moje kolory <3 Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kurs na ten cudowny wianek. Widać, że się napracowałaś ale i bawiłaś się przy jego wykonaniu ..... super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anusia, Ty wiesz, że od dawna jestem fanką Twoich prac🥰 jedynych i niepowtarzalnych, za kurs dziękuję, na pewno skorzystam 👍

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, wiesz, że podziwiam całą Twoją twórczość :-) Świetny kursik stworzyłaś - pewnie z niego skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusia ❤ byłoby mi bardzo miło 😘

      Usuń
    2. Dziękuję za kursik, bo podpatruję cały czas te autorskie wianki i każdy podziwiam ogromnie :)

      Usuń
  27. Mistrzostwo!!! I to podwójne. Za kartkę i za kurs :) Na pewno skorzystam z wielu elementów tego kursu, jak chociażby dodawanie gazy i kulek 3D na raty :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się bardzo, że kurs okazał się przydatny :) Przesyłam serdeczności :)))))

      Usuń
  28. Świetny kurs, na pewno skorzystam i się pochwalę. Przepiękna kartka, bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń
  29. super kurs i piękny efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przydatne szczegóły opisujesz! każdy coś tu znajdzie dla siebie :) Super kurs!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przejrzyście wszystko zilustrowane i napisane, piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cuuudny wianek i świetny kurs! Musowo muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...