środa, 28 czerwca 2023

Kolorowy exploding box na urodziny

Witam serdecznie!

Trzecie urodziny to bardzo radosne święto, więc z tej okazji przygotowałam
kolorowy mini exploding box. Starałam się użyć trochę koloru żółtego,
bo jest ulubiony przez małą jubilatkę. Pudełko ozdobiłam też tekturkami,
które na pewno spodobają się dziewczynce oraz ręcznie robionymi kwiatami.
I jest to moja inspiracja dla Sklepiku Gosi.






Pudełko leci na wyzwanie Paper Heaven
Z wycinankami

Do następnego razu, Ania


2 komentarze:

  1. Very pretty is your box Ania, with these beautiful colours and all the added elements for the little girl. Love it! 🥰

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...