wtorek, 20 czerwca 2023

Kwiatowa kartka na 50 urodziny

 Dzień dobry!

Dziś bardzo kwiatowo i urodzinowo, czyli kobieca kartka
na 50 urodziny. Do jej wykonania użyłam papierów ScrapAndMe
z kolekcji Dream a little, ozdobiłam serwetką i kwiatami Craft Passion,
a także koronkami, wstążką, koralikami i dodałam
troszkę brokatowego błysku. A cyfry są od CraftUli.





Kartkę posyłam na wyzwania:

Wyzwanie #105 ScrapAndMe
Z serwetką

Wyzwanie na blogu sklepu Zielone Koty
Litery i cyfry


Wyzwanie w grupie Scrapbooking-owy Świat
Kwiatowa kartka


Do następnego razu, Ania

4 komentarze:

  1. Very fabulous card you made Ania. So elegant and delicate. 🥰 But a 50th birthday is also very special! 🙂 Very well done and lovely colours you used.
    Miłego dnia.
    Pozdrowienia, Wilma.

    OdpowiedzUsuń

Kartka komunijna w pudełku

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z kartką komunijną w pudełku, która została przygotowana dla chłopca. Wykorzystałam więc niebieskie papiery...